speltips.blogg.se

Här kommer det skrivas om fotbolls VM

Frankrike vinner med 3-0

Publicerad 2014-06-15 23:02:23 i Allmänt,

Japp mitt tips på 3-0 till Frankrike satt ju klockrent! Jag tycker dock att  Honduras stod emot bra i första halvlek.Men i 43:e matchminuten fick  Honduras bästa spelare f rött kort och så blev det straff till Frankrike! I andra halvlek tog Frankrike över och vann andra halvlek med 3-0.
 
Karim Benzema gjorde hattrick och leder nu skytteligan i VM. Jag tycker även Valbuena var en av matchens stjärnor i det här mötet!
 
Inför Argentina-Bosnien skippar jag.
 
 
Ger istället speltips på den matchen!
 
Spel 1 : Messi gör mål i matchen
Spel 2: Argentina vinner med minst 2 mål.
Spel 3: Båda lagen gör inte mål.
 
 
I fortsättningen kommer jag även lägga upp klipp med mål  här på bloggen! Kommer även ge mera speltips. VM tipset är spelstopp på tisdag hos svenska spel.. ett tips här på bloggen kommer:)
 
Kommer även ge ut skytteliga och lite annan statistik här i framtiden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela